lördag 18 juni 2011

sommarbordet

Sommarfesten gick bra i går.
Massa god mat och pepsi max på mej.
Många av mina andra kollegor tog sej många glas vin ( jodåsåatt...)
Hon som skulle åka med mej hem blev aningen överstadig.
Satt i armkroken på chefen å fyllepratade + + + + + + + osv.
Jag kände att det var aningen pinsamt så när klockan rundade 23.30 så packade vi ihop och åkte hem. Hon fortsatte så klart fyllevrövlet i bilen, men jag fick släppt av henne hemma och var i säng tryggt å gott här kl 00.00. Lagom kväll och jag är så glad att jag körde !
Kan tänka mej att hon har timmermänn i huvvet idag, så jag är inte avis..
Tyvär hade vi inte vädret på vår sida, men dom hade inglasad altan så det gjorde inget !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för dina ord, sätter jätte pris på det <3