torsdag 25 oktober 2012

Halka

Garaget isoleras, där är det inte plats till bilar just nu...
Vilket var tråkigt i morse när vi kom ut och skulle åka bil och det var is på rutorna..
Uj un va töligt å skrapa is..
Men det gick ganska fort, men skippade frullen hemma, den blev uppäten på jobbet lite senare.
Jag var tidigt ute, vi åkte i bra tid till skolan i morse, så jag slapp å stressa vidare sen mot jobbet.
Var ganska halkigt bitvis.
Har vinterdäck , dubb ( heter det det?? I Norge heter det nämligen pigg) fria. Ska bli spännande å se hur det går, hört massa hemska historier...
Körde nämligen med piggar på corsan, min gråa lilla pärla...

1 kommentar:

  1. Här är det kkkkkaaaaalllllltttttt! Det snöar lite här i trakterna. Ja, snart är det dags för vinterdäck! och besiktning vilket jag är orolig för eftersom min kära "Olga" kommer nog inte gå igenom besiktningen denna gång.
    Varm kram i vinterkyllan! :)

    SvaraRadera

Tack för dina ord, sätter jätte pris på det <3