torsdag 4 oktober 2012

Kipnappad

Sista veckorna har det varit extremt många kidnappningsförsök i området runtomkring.
Bortemot 10 fall. Det ÄR mycket!!
Kan inte säja att jag sitter med en god känsla i magen nu som äldsta killen är ute å leker.
Dom är många som är tillsammans och vi har haft relativt många och långa moralprat i det sista.
Han vet vad han ska göra om det kommer främmande fram
Han vet att han inte ska prata med okända.
Men kommer han ihåg det sen?
Ifall det kommer nån fuling och prövar å lura honom?
Ja,jag tror faktiskt det!
Å jag HOPPAS verkligen det!!!
Fy hur det har utvecklat sej!!! :(
*Jen*

2 kommentarer:

  1. Även i mina trakter såg jag en hel del varningar på facebook. Visst är det skrämmande!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Usch ja!!
      Men jag går gärna å möter alltså, så känner jag att det är tryggare och för barnen att känna sej trygga.
      Blir en fin kvällspromenad :) mitt i eländet.
      Hemskt för dom som råkat ut för detta. Hr mår dom efteråt??!!

      Radera

Tack för dina ord, sätter jätte pris på det <3