tisdag 2 oktober 2012

Snabb post

Måste verkligen ge den svenska posten en tumme upp
Beställt smycken, som blev postade söndags eftermiddag.
I morse fick jag sms från mamma att paketet kommit fram.
Innlands visserligen, men imponerad är jag.
Min syster som skulle skicka utomlands väntade lääänge på att paketet skulle komma fram och efter många om å men så kom det hem till henne igen..
Så jag har nog haft tur.
Längtar nu tills mitten av oktober när jag kan hämta upp mina fina smycken hos mamma, som jag har beställt av. DENNA FANTASTISKA MÄNNISKAN

2 kommentarer:

  1. Tack själv vännen! Det var trevligt att prata- och bekanta mig med dig. Hoppas du blir supernöjd!
    Kramen <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vet att jag kommer att bli nöjd <3
      Mycket trevligt att pratas vid ja!!!

      Radera

Tack för dina ord, sätter jätte pris på det <3