tisdag 31 mars 2009

Bil å standard..

Körde ju gubbens bil några dagar ..
Eller gubbens bil, det är ju vår bil, fast jag har fått en liten bil åxå *fniss*
Nåväl, jag menar.
Va otroligt van man blir att köra standard, behagligt med värme i sätet osv.
Behövde nästan bara titta på växelspaken så bytte den.
I min gamla 2001 modell så måste man handskas lite hårdare.
Ruff tag..

Prövade att hinta min mann om å byt lånas bil lite längre, men han hörde inte på det örat
*ha ha*
Nu åker han ju firmabil, när han är på kurs, så egentligen kunde jag ju tagit stora bilen.
Men, snäll som jag e så kör jag min..

Jo, det var det jag skulle skriva..
Ang respekt i trafiken åxå.
Upplevde mer respekt när jag körde passat stasjonsvagn än min lilla opel corsa.
Varför är det så?
Beror det verkligen bara på hur stor bil man har??
När jag ligger i vänster filen på motorvägen å kör så kommer det alltid nån med stor bil å pressar bakom, som vill att jag ska lägga mej över i höger filen så dom får köra förbi.
Men va fasen, jag kan ju åxå köra fort, även om jag har en liten bil.
Upplevde aldrig det när jag körde mannens bil..

Ja, så är det faktiskt, otroligt nog!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för dina ord, sätter jätte pris på det <3