tisdag 31 mars 2009

Sådär ja

Tisdags kvällen har anlänt.
Jag är SLITEN!
Vart mkt på jobbet idag, vi har en ny doktor, hans andra dag.
Så han jobbar lite tungt än så länge pluss att han har hundra frågor å inte helt vet hur han ska göra när han lägger in koder för jobbet han har gjort.
Så det har vart en tung dag på sånt vis, men har ju kanon arbetskollegor, som gör dagarna lättare. Å stackars doktorn kommer väl snart in i det, får ge han lite tid bara..
Så är det ju att va ny, alla har ju upplevt det.
Inte får han nån upplärning heller så..

Life is hard!

Annars bara njuter jag att åka bil till å från jobbet nu.
Våren har ju kommit och trafiken flyter bra!
Jag änländer jobbet ca 30 min efter att jag åker härifrån om morgonen, inte alls illa tycker jag.
I vinter å snövädret tog det ju 2 timmar på det värsta..

Vi hackar snö ute i trädgården så det ska smälta fortare.
Går undan nu som det är lite pluss grader.
Härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för dina ord, sätter jätte pris på det <3