tisdag 19 juli 2011

Flera kort med vita ringarna på ..





I helgen hade vi besök av mamma, gubben hennes & barnens kusin <3

Kom på fredag, då var det ganska dåligt väder och barnen busade en god del inne.

Lättade upp på kvällen så dom var ute å lekte.

Mannen gjorde världens godaste fisksoppa, barnen åt pizza.


På lördagen tog vi med oss alla + brandmannens föräldrar och åkte till ett ställe som heter Trandumskogen ( krigshistoria ) , inne i bunkersen fick vi åter uppleva att jag fick alla vita ringarpå mina kort. Provade att ta med mammas kamea och när jag tog på henne kom dom fram. Hon tog kort på mej och fick inga..

Vi blev uppslukade av detta och fick bara fnysningar från min svärfar. Han trodde minsann inget på detta..

Ja, ja..

Utpå kvällen tog vi lite kort här åxå, det var på några även dessa ringar.Om man slår upp " orbs" så menar ju nån att det är dammkorn osv.. Andra menar att det är änglar, döda personer som visar sej. Det är ju upp till var å en å tro vad man vill.

Jag tycker ui vartfall att det är enormt facinerande och jag kommer att studera alla mina kort lite mer nöye nu.


Såg på kort från i juas, hemma i mammas vardagsrum.

Massa prickar på mina kort, inga på hennes.

Scary?

Nej, jag tycker det är spännande !


På hotellet i veckan som vr, när äldste sonen hade födelsedag visade det sej en tydlig prick på flea av korten. Andra är lite mer diffusa..


Nej ,nu får jag städa vidare, i morgon kommer min far, hans sambo , min syster och hennes son på besök <3


I LOVE besök hemifrn !!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för dina ord, sätter jätte pris på det <3