torsdag 7 juli 2011

Slappfis

Ja, i helgen som var, hade vi barnvakt och var på kalas ( sommarfest/40 års kalas )
Livat värre och vi träffade på många nya människor
Jätte trevligt.
Dom hade hyrt in kock, en som hade live musik och det var lite tävling under kvällen
( karaoke/ gissa sången.. ---> omg! )
Både jag å brandmannen var uppe å sjöng.. Hjälpes..
Jag har filmat honom och han har filmat mej..
Glatt humör, men jag har ite haft lust att se min video ännu... Får smälta det lite först..
HAHA...

Jätte god mat,massa dricka och jag har smakat en underbart god röd vin som heter
DOPPIO PASSO
Om du inte smakat på den, gört`!!!
Love it

Hela söndagen gick åt att va bakis, av å på.
Jag drack nämligen ganska stora mängder med den goda rödvinen, det var helt ok..
Men när man sen kastade sej på konjak och baileys till kaffen så gick det rätt väst, milt sagt.
Men det är en annan historia. :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för dina ord, sätter jätte pris på det <3