fredag 15 juli 2011

sørlandets charm

♡☺
Vi har varit en tur till sørlandet

Fin fint väder, har sett på sabeltann show och håvat krabbor från bryggan.

Mannen blir lika förälskad varje gång vi åker ner dit och skulle gärna vilja flytta ner dit nu med en gång.

Men han har en broms i familjen..

Ha ha



Jag vill inte flytta ÄNNU längre bort från familjen ( mina, som nu bor ca 3 timmar undan) å mannens familj har vi ju en halvtimme undan så om man skulle flytta ner dit, så blir det 4 timmar att köra härifrån..

Nej, jag trivs før bra här till att ge upp det...



Men vi har vänner där nere som man kan besöka och få med sej sommarens charm när man är där.. Skulle man uppskatta havet och åka båt om man hade det själv, obegränsat?

Jag vet inte jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för dina ord, sätter jätte pris på det <3