onsdag 17 augusti 2011

Feber..

Utöver kvällen i går började jag frysa.
Hostade ochhostade, även om jag tog hostmedicin..
Gick å la mej strax efter 22.30, packade in mej i täcket å låg å frös..
01.30 vaknade jag och hostade igen, frös igen..
Tog med mej täcke och kudde ner å la mej i soffan.
Körde på med ventoline och bisolvon och klarade inte att somna om..
Låg i 2 TIMMAR!!
Värk i kroppen och frös..
Tog en alvedon och började svetta som f**n..
Vid halv 4 draget klarade jag att somna och sov gott tills mannen kom ner strax efter 07.
Han skulle på jobb.
Han smög sej runt här, så jag somnade om, vaknade av mini kl 8.30.

Nu har vi ätit frukost och ska bara ta en helt stilladag hemma.

Ska ut och köpa pennskrin till störsten, som börjar andra klass i morgon!
Herregud va fort tiden går !!
HJÄLP!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för dina ord, sätter jätte pris på det <3