söndag 14 augusti 2011

porr... filmer

Nej då...
KRIM
ha ha

" Den som vakar i mörkret" (Irene Huss ) och " Alla för en " ( var väl inte krim, men nåt dansk film om knark & bilstölder ) såg jag på igår.
Första filmen var bäst, på den andra filmen så somnade jag till på slutet *he he *

Oflyt hade jag åxå, för när filmen var klar strax efter midnatt så kom jag på att jag hade glömt att dricka kaffe på kvällen / em. Kände att huvudvärken kröp sej på, så jag var tvungen att ta en kopp kaffe då.
När jag väl la mej så började brandvarnaren pipa och ge beskjed om att det var lite batteri.
Varför gör dom aldrig det på dagen?
Alltid på natten... *grr*
Annars var det en bra kväll/ natt.
Jag somnade väl strax efter kl 02.00, så hade jag hunnit å ge pinnarna ny mat åxå...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för dina ord, sätter jätte pris på det <3