måndag 22 augusti 2011

Up my ass...

Börjar sakta men säkert å bli lite bättre.
Inte tid att va dålig längre, tll helgen ska vi i bröllop, hade satt pris på å haft lite normal röst på plats
Whiskyröst är verkligen inte så vackert...
Jag är nog mer sjuk än många av våra patienter som ringer och vill ha sjukskrivning för noll å ingenting.
Jag brättar upp armarna och gå på jobb, även om jag skulle vilja ligga hemma under täcket å tycka synd om mej själv..
Kanske mitt eget fel då att det tar så lång tid att bli frisk`?
Men jag har inte hjärta att va hemma utan att det är nåt ordentligt liksom...

Tagit prover på jobbet och inte minsta antydning till att det ska va nåt bakteriellt..
Virus up my ass säjer jag bara..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för dina ord, sätter jätte pris på det <3