onsdag 17 augusti 2011

resume`

Jag har haft flera temperatur mätare, men i går/natt när jag skulle kolla upp febern så fanns det ingen.. Vem har ätit upp dom ?? !!

Nu har vi vart ner på sentret å handlat.
Hämtat ut mediciner, köpt temp, köpt födelsedagspresenter till 2 kalas och fått svar av 8 stk att dom kommer i störstens kalas på lördag.
Stoppade inom Burger King på hemvägen ( ligger på samma ställe) Barnen åt barnmeny ( helst leksaken som drar mest där, inte maten ).. Jag köpte mej en dricka och en cheeceburgare. Orkade inte äta upp hela burgaren en gång
( så jag är inte helt frisk nej.. ha ha En sketen liten hamburgare klarar man ju alltid att klämma i sej med glans annars )
Nu är vi hemma igen och jag känner att febern kryper sej på..
Tog å målade och jag har 38,4..
Inte jätte mycket, men känner samma värkande känsla i kroppen som jag hade i natt.

SUCK!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för dina ord, sätter jätte pris på det <3