fredag 5 juni 2009

Check

Jag åkte ner till centret här, strax efter kl 10 idag
Skulle ner på nyvalda banken å lösa in en check från skatteverket, svenska, som jag fick i december..
Har tydligen pengar innestående, till den fina summan av 103 kronor..
Dom kliade sej i rö.. nej, huvvet *fniss* å sa att alla pengarna kom till att gå bort i gebyr, typ.
Men om jag åkte till gamla banken å löste in den skulle det ordna sej å jag skulle få ut nästan alla pengarna.
Det som är då, jag måste åka till Lilleström..
Kostar pengar att parkera å det är ca 2 mil dit, så då är vi väl fasen mej lika långt?!
Allt för en jävla hundra lapp...

Konklusjon:
Jag åkte inte till Lilleström
Jag har fortfarande checken här hemma..
Vi får se då, när jag får till å lösa in den..
PUH!

1 kommentar:

Tack för dina ord, sätter jätte pris på det <3