torsdag 11 juni 2009

FET ful å 30 bast :-)

Jag MÅSTE ta tag i detta med träningen nu.
Har lite av å på perioder.
Har stavar som jag var jätte duktig en period å gå med.
På kvällen, efter att barnen har lagt sej.

Hittat en bra runda, som dock bara tar 20 min, men jag gå fort å får använda kroppen
Blir svettig som F & det känns bra efteråt.
Men varför kommer jag mej inte ut?!
Varför blir jag en soff potatis, som väller ut


Jag VILL INTE juh,

Inte direkt värdens bästa karaktär, men äter inte så himla mycket godis heller.
Dricker ganska minimalt med dricka, men ändå har jag gått upp den sista tiden.
Äter bra mat, grönsaker å sallad åxå.

Men det är motionen som fattas.

Såg på bloggen till http://ozzysmor.blogspot.com/ & http://ettdussinpannor.blogspot.com/ om dom nya tränings stavarna.
En liten dings som man håller i handen. En " igelkott " som Kicki kallade det när hon såg bilden :



* bild lånad från sisters sida*

Nej, nu ska jag faan ta tag i livet mitt.
Börja träna för beach 2010.
Blir verkligen ingen bikini på mej i år!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


4 kommentarer:

  1. Här kommer en pepp kommntar.
    Det är bara att göra! motivationen kommer med tiden, så du går förmodligen ikapp den när du är ute o går! 20 minuter är verkligen bättre än ingenting så hejja dej!

    SvaraRadera
  2. Har du kommit igång med träningen?
    När kommer ni heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem? Dags att träffa P nu tycker jag =)

    SvaraRadera
  3. Säg till om du vill köpa sånadär =)

    SvaraRadera

Tack för dina ord, sätter jätte pris på det <3