torsdag 11 juni 2009

dagens uppdatering..

I dag har det vart mycket å gjort på jobbet!
Vi är ju bara 2 stk nu, eftersom hon ena har semester en hel vecka
Så jag börjar kl 08, men så slutar jag ju 15.30 ( som regel )
Inga fel. ( annars jobbar jag från 8.30 - 16.00 )
När jag var på väg hem från jobbet ringde grannen.
Hon var på dagis å där var det 2 blonda killar som undrade om dom fick bli med henne hem :-)
Sa så klart ja till det, så slapp man ju stressa hem
Var riktigt mycket trafik å endel kö idag
Hann åxå in en jätte snabbis på affären åxå då.
Super duper bra!

Väl hemma så gick jag hem till H, där som barnen var.
Blev sittandes å prata å ungarna lekte ute.
H bjöd på korv & bröd å så drack vi kaffe.
Vips var kl 19 å då var det dax å få mina små i säng.
Dom sprang genom duschen å la sej 19.15
Jag har pysslat hemma här, städat lite i skafferiskåpet ( där ligger / LÅG det allt möjligt.)
Så där är det så fint nu!
Kastat massa gamla papper å kartonger osv osv.
Varit ute å vattnat å gödslat blommorna.

Nu sitter jag i soffan å njuter stillheten ( nästan stilla då, grannen bygger terass å kapar hos sej, kl 22 på kvällen..... ) å har tagit mej ett glas rödvin.
Gott gott.
Ska se om jag snart kommer mej i säng!
Trött efter nattens bravader med en hostig lillemann.
Han var vaken några gånger å har dessutom hostat massa.
Jobbigt för honom å oss..
I går började han hosta lagom tills vi la oss, så det blir väl på samma vis nu i kväll.
Gubben är på jobb tills i morgon, så ska han börja semestra.
Jag ska jobba lite till innan min semester börjar!

Ha en fin kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för dina ord, sätter jätte pris på det <3