onsdag 17 juni 2009

jobbet i går..

I går började jag tidigt, pga vi bara var 2 stk.
Jag skulle ha gått kl 15.30

MEN...

En av doktorerna hade satt upp en tant som skulle skära bort några utväxter i huvvet, kl 14.55
Så var han mega försenad med dom sista patienterna..
Så när jag egentligen skulle gått hem ca 15.30, så var han på väg å skulle börja skära..
Jag frågade om han behövde hjälp, å givetvis det behövde han ju..
Vi höll på väl å länge å jag gick ifrån jobbet kl 16.30!!!!!
Innan jag åkte så undrade han om jag föredrog rött eller vitt.
Jag sa att det kvittar *fniss*
När jag kom på jobb i morse så stog där en flaska röd vin å väntade på mej
TREVLIGT :-)
Å han hade jätte dåligt samvete för att det blev en timma övertid på mej i går.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för dina ord, sätter jätte pris på det <3