fredag 14 januari 2011

så kommer helgen

Jag gjorde mellan bruna slingor, ganska breda så nu är mitt hår mörkt.
Jag tror jag blir nöjd, det är bara ovant, jag var ju ganska ljus innan
Nöjd med klippningen och trevligt att träffa barnens kusin och babbla lite, inte så ofta tyvärr..

När jag kom hem runt 14.30 tiden idag la jag mej en timme, hade så ont i huvvet
Säkerligen bihåleinflammationen som spelar ett spratt, var samma i går kväll.

Hämtade lillebror å så for vi upp till skolan å hämtade storebror
Han hade fått en jacka ( dragkjedja ) ganska hårt slaget i pannan så han hade en jätte bula.. Otur..

Vi har skottat snö och barnen hade snöbolls krig med mej.
Dom kasade snöbollar / klumpar och jag kastade snö med skyffeln på dem
Skojjigt så.. he he

Nu står fiskgratängen i ugnen
I kväll ska vi se på film och mysa
Kanske jag får en väninna på prat&vin besök senare i kväll.
Alltid trevligt, om formen är där..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för dina ord, sätter jätte pris på det <3