söndag 2 januari 2011

joda

Vi har en inne dag idag åxå
Storebror har lite krafter att häma, men slutat å spy och ätit lite idag
*jubel*

Dom små liven la sej 20.30 i går, tror begge somnade innan huvudet träffade kudden.
Jag satte mej i soffan och skulle se på film, bla den med Tom Hanks, när han blir sittandes på en öde ö, när flyget kraschar
Den har jag sett innan åxå, men jag orkade inte hålla mej vaken hela filme.
Slumrade lite emellanåt..
Så vaknade jag till och fick se att " Död snö" började.
Jag såg lite på den, men när dom började skära halsen av folk så tog jag kvällen.
Ingen film man vill sitta å se själv.
Dessutom började lillebror å hosta så väldigt uppe så jag trodde det var hans tur att spy, men det gick över.
Så kl 00 gick jag å la mej
Satte klockan på 10, ifall vi skulle sova länge
Gissa om jag skvatt när mobilen började ringa, kl 10 idag
ALLA låg och sov!
Halleluljah :)
UNDERBART och välbehövligt kan jag säja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för dina ord, sätter jätte pris på det <3