lördag 29 januari 2011

sovmorgon å tidig kväll..

Sovmorgon
Älskar det
Barnen ordnar sej upp själv på morgonen
Dom tar en soft morgon framför tv`n.
Jag får vila ut lite..
NICE.

Å tro mej, dom kommer upp om det är något
Tror lilleman var uppe 10 gånger under morgonen..
Så det går ingen nöd på dom..

La oss ganska tidigt i går väll
Jag var helt utslagen efter jobb veckan
Somnade i soffan till en halv dålig film..
Så är det väl.
Tror jag ka låta bli att jobba fullt en stund, nu som jag har möjligheten å va hemma varje fredag

Samidigt tycker jag synd om J som blir jobandes helt ensam på gamla jobbet, eftersom andra kollegan är långtidssjukskriven pga graviditet ( provrör, gravid med tvillingar )
Så jag har jobbat lite xtra.Nästa fredag ska jag jobba xtra på mitt eget jobb för ena kollegan ska utomlands en vecka.
Blir ju lite xtra pengar då, inte fel :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för dina ord, sätter jätte pris på det <3