fredag 21 januari 2011

Tror ni ??

Tror ni att det blev soffan i går??
Nej, inte förräns sent..
Närmare 22.30 !!
Jag gick lös på sonens klädskåp.
Behövdes.
Har nu en hel låda med urväxta kläder i str 98...

Så blev det tv.
Handlade om graviditet
En kvinna som var gravid som följde andra åxå,hur det var med dom / karriär osv.
Ganska kul å se.

Så kom det ett program om en glamourmodell och hennes dotter
Gud hjälpe säjer jag bara
För det första - glamour modellen hade opererat sej så mycket så hon var verkligen inte vacker. För det andra så prövade hon att få sin dotter till att bli modell och kunde inte förstå att hon var mer interesserad i skola och att lära sej saker..

Jag somnade ju självklart på slutet så jag såg inte sista minuterna..

3 kommentarer:

  1. Førstår du somnade!
    Førresten, säljer du kläderna, om de är säljbara alltså???
    Har en som är på väg in i 98.

    SvaraRadera
  2. Anna: Ja, jag har MASSA. Bor du långt undan Jessheim?? Så kunde du ju isåfall komma och titta om det är nåt du behöver ???
    Maila mej på jenniemor@live.no

    SvaraRadera
  3. Bor 2 mil från jessheim;) Sänder dig en mail!

    SvaraRadera

Tack för dina ord, sätter jätte pris på det <3