lördag 1 januari 2011

Gott nytt år

Febern som bortblåst på minsten i går
Vi bjöd goda vänner på mat och dricka
Vi var ute å såg på raketskjutningen kl 00
Kl 01.30 gick vännerna hem
Hela familjen la sej samtidigt
Efter ca 1 timme så.....



hörde jag storebror spy ut hela sängen sin
Oh no!!
Bara at torka och byta
Tänkte att det är nog bara lite mycket mat/chips/popcorn/dricka
Men han fick hink och han ville att jag skulle lägga mej på rummet

Det var inte bara för mycket av det goda, han har fått magsjuka
Spytt hundra gånger fram till nu, har ont i magen och är mega blek!
Stackarn
Nu ser han på tv, äter kex och dricker små slurkar
Han är sliten och det är jag åxå, tror inte jag har sovit många minuterna i natt
Gubben har åkt på jobb, så jag hoppas han blir skonad från detta, nu som han blir borta i 2 dygn
Men troligen får vi andra det, brukar va så, även om man är hygienisk och spritar som en tok..
Ja, det var en fin start på det nya året

HIPP HURRA FÖR 2011

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för dina ord, sätter jätte pris på det <3