onsdag 5 januari 2011

fånge i sitt eget hus

Fånge i sitt eget hus
Jo jag tackar !!
Nr jag låste mej in hemma i em så gick det inte att skruva av alarmen
Hallå, det är xtremt HÖGT ljud på den
Fick lite panik, men vad hjälper det??

Lilla dingsen att skruva av med ville inte funka..
Var så en annan gång också, men då var ju mannen hemma efter en stund
Inte hjäpte det att man har lite ont i huvudet från innan heller så..

Fick sätta in matvaror och gå och hämta lilleman
När vi då låste oss in och öppnade dörren gick alarmen på nytt!!
Den har gått 2 gånger sedan dess åxå
Gubben är på jobb, där är dom manko på folk så han kan inte åka ifrån än, kanske senare i kväll
Jag sitter är hemma och varje gång jag öppnar ytterdörren så går inbrottsalamen
Fint.. Verkligen
Kan intgå ut och skotta snö en gång och ute vräker det ner.
Visst är livet härligt!!!!

2 kommentarer:

  1. Hjälp! Låter jobbigt. Hoppas du inte än inspärrad än.

    SvaraRadera
  2. Joo, eller, jag komemr ju ut, men då går alarmen.
    Mannen skulle se om han kunde åka hem en snabbis sen, hans knapp funkar næmligen... :)

    SvaraRadera

Tack för dina ord, sätter jätte pris på det <3